Chevalier Chevalier
218
BLOG

Bojówki gejowskie

Chevalier Chevalier Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Przeczytałem u FYM-a

"Agresja środowisk gejowskich posunęła się ostatnio tak daleko, że zaczęły one wprost atakować Kościół, wysyłając bojówki na nabożeństwa. (Nawiasem mówiąc, ciekaw jestem, czy do meczetów też tak śmiało weszłyby gejowskie bojówki). Tego rodzaju akcje, nasuwające skojarzenia z bolszewickimi bojówkami wymierzonymi w ludzi religijnych (zresztą sympatie gejowskich środowisk do czerwonych i vice versa są powszechnie znane), świadczą o jednoznacznie o ideologicznym nastawieniu środowisk otwarcie dążących do wojny kulturowej."

Bojówki gejowskie! Nasuwające skojarzenia z bolszewickimi! Kominiarki, kaptury, terror, bomby, te sprawy. No i pewnie owe gejowskie bojówki - skoro kojarzą się z bolszewickmi - biorą pobożnych wiernych jako zakładników, a potem ich rozstrzeliwują. Szczególnie znęcają się, wiadomo, nad duchownymi. Poszedłem tropem linka podanego przez FYM-a.

Oto gejowska bojówka. Jak się zdaje, akt terrorystyczny polegał na tym, że koniecznie chcieli dostąpić komunii, czego im ksiądz odmawiał. Nie, nie rajcuje mnie robienie w kościele "happeningów".  Ale "bojówka"? Może od razu "gejowski szwadron śmierci"?

 

Chevalier
O mnie Chevalier

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości